Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Solutions Topikal Untuk Masalah Jenis Kulit

Bagaimana Merawat Jangkitan Yis Dengan Solutions Topikal Untuk Masalah Jenis Kulit

Diet makanan membantu jangka panjang untuk mengekalkan kesihatan badan optimum, penyelesaian topikal yang besar untuk jangka pendek apabila masalah berlaku. Sebahagian daripada penyelesaian topikal anda boleh gunakan ialah:

Anti-Kulat Krim / semburan
Terdapat tan di kaunter anti-kulat krim yang berfungsi untuk membantu membunuh yis kulat menyerang badan anda. Anda boleh mendapatkan krim untuk Vaginitis, Kaki atlet, Jerawat, Ekzema dan Thrush. Produk-produk ini datang dalam semburan dan krim, dalam kes anda tidak teruja dengan baki bahawa krim tinggalkan.

Serbuk anti-kulat
Bagi mereka yang mengalami Atlet Kaki atau Nail Kulat, serbuk ini dapat membantu menyerap kelembapan yang terkumpul di dalam kasut dan sarung kaki dari peluh badan anda anda. Apabila kelembapan yang tidak diserap, ia menjadi tempat pembiakan bakteria dan kulat.

Ubat-ubatan oral
Doktor boleh menetapkan lisan ubat anti-kulat untuk penyakit kulat kuku biasa. Kerana ia adalah ubat preskripsi, akan ada beberapa kesan sampingan yang anda akan ingin memastikan anda sedar sebelum mengambil kulat med. Sesetengah orang telah melaporkan kulat dibersihkan dalam tempoh beberapa minggu.

Penyelesaian semula jadi
Untuk Atlet Kaki dan kuku Kulat, orang telah dibersihkan kaki dan kuku kaki dengan sabun anti-bakteria. Ini membantu untuk membunuh bakteria dan jika anda membuat pasti untuk mengeringkan kaki, kuku dan di antara jari kaki, anda boleh mengelakkan lebih banyak bakteria atau kulat daripada muncul.

Pakai sarung kaki kapas, yang membantu kaki anda untuk bernafas dan membantu menggalakkan pengeringan kelembapan di kaki anda. Anda juga harus mengelak daripada memakai kasut yang ketat untuk membolehkan kaki sedikit ruang untuk bernafas.

Apple Cider Vinegar adalah satu lagi penyelesaian semulajadi yang boleh digunakan untuk Vaginitis, Kaki atlet dan sebagai pencernaan pembunuh saluran yis. Ia boleh digunakan untuk memusnahkan candida dalam saluran pencernaan, yang digunakan dalam douche untuk membantu merawat vaginitis, dan juga boleh digunakan secara topikal pada kulit untuk merawat keadaan seperti Kaki atlet dan Thrush.

Minyak Tea Tree adalah satu lagi ubat semulajadi untuk menyingkirkan yis dan kulat jangkitan pada kulit. Ia adalah ubat topikal yang kadang-kadang digunakan bersama-sama dengan bawang putih untuk membantu meningkatkan keberkesanan dalam memusnahkan yis.

Candidasis, juga dikenali sebagai candida albicans, adalah suatu keadaan yang ramai orang pengalaman pada satu ketika dalam hidup mereka. The 'penyelesaian' untuk keadaan yis infesting ini akan mengandungi teknik yang ditadbir secara dalaman dan luaran.

Kunci kepada gaya hidup Candida bebas akan bergantung kepada bagaimana anda menjaga diri sendiri melalui diet makanan anda, dan juga bagaimana amalan kebersihan anda berada. Terdapat risiko yang tinggi ia akan datang kembali masa dan masa sekali lagi, jika anda tidak terus mengekalkan gaya hidup sihat.

Walaupun doktor boleh memberi beberapa preskripsi ubat oral, seperti orang-orang untuk kulat kuku; anda pasti tidak terhad kepada pilihan itu. Keadaan yis boleh dirawat dengan cara lain, jadi anda boleh mempertimbangkan untuk mencuba terlebih dahulu sebelum berunding dengan doktor. Jika masalah ini berterusan, walaupun, berunding dengan doktor akan sangat disyorkan.

Menggunakan apa sahaja penyelesaian yang anda rasa paling selesa dengan dan melekat dengan regimen yang memastikan bahawa masalah Candida anda menjadi satu perkara yang telah lalu dan yang bukan dari masa depan anda. Banyak pilihan yang ada untuk membantu dengan masalah jangkitan yis.

Sesuatu yang lain yang banyak yang telah mengalami kesan berkekalan Candida dan bermula hari ini dengan mengubah gaya hidup anda untuk mengubah masa depan anda, dan jika anda ingin maklumat lanjut, pergi ke http://www.diana2.com dan saya amat menggalakkan anda untuk tinggal dimaklumkan dengan melanggan surat berita Gaya Hidup Sihat Diana saya untuk tips terkini & teknik untuk membantu anda dengan Candida albicans anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar