Natural Remedy Kesihatan - Bolehkah Badan Anda Sihat Sendiri Dengan Bantuan Dari Remedy Kesihatan Semulajadi?

Natural Remedy Kesihatan - Bolehkah Badan Anda Sihat Sendiri Dengan Bantuan Dari Remedy Kesihatan Semulajadi?

Berapa kerap anda memilih penawar kesihatan semulajadi untuk berurusan dengan keadaan kesihatan yang memberi kesan kepada anda atau orang yang anda sayangi? Adakah anda rasa seperti yang saya lakukan, bahawa salah satu perkembangan yang paling mengecewakan dengan sistem penjagaan kesihatan moden kita ialah ia tidak lagi benar-benar amalan perubatan tetapi sebaliknya ia kini "perniagaan" perubatan?

Seolah-olah saya bahawa matlamat asal membantu orang ramai sihat telah lama hilang dan kini tumpuan adalah semata-mata untuk menjadi menguntungkan yang mungkin.

Perubatan hari ini memberi tumpuan kepada di mana mereka boleh mendapat keuntungan yang paling tanpa mengambil kira kesihatan sebenar pesakit. Jika doktor hari ini dan syarikat-syarikat dadah adalah dalam perniagaan penjagaan kesihatan benar maka tidak akan kurang dadah dibawa ke pasaran dengan kesan sampingan seperti yang teruk tidak anda berfikir?

Bagi saya, apa yang kita ada adalah "sakit penjagaan" Industri, bukannya industri penjagaan kesihatan. Tidak ada insentif untuk doktor atau syarikat ubat untuk menjaga orang sihat di sana kerana ia akan bertindak untuk mengurangkan pendapatan mereka, dan tiada siapa yang dengan sengaja akan melakukan sesuatu yang membawa kepada pengurangan dalam pendapatan mereka, tidak akan anda bersetuju?

Berita baik adalah bahawa terdapat beribu-ribu kajian yang dilakukan ke atas banyak penawar kesihatan semulajadi yang membuktikan bagaimana berkesan mereka boleh berada dalam merawat keadaan kesihatan, biasanya dengan kesan sampingan yang sedikit atau tiada langsung.

Saya sangat mengesyorkan kepada anda bahawa masa depan anda terjejas oleh keadaan kesihatan ada, daripada sesuatu yang mudah seperti sakit kepala kepada syarat-syarat yang lebih serius seperti kanser atau penyakit jantung, melihat ke dalam ubat kesihatan semulajadi dan mencubanya. Saya rasa anda akan gembira yang anda telah lakukan dan begitu juga badan anda.

Walaupun terdapat banyak over-the-kaunter ubat-ubatan boleh didapati untuk pelbagai syarat, walaupun ini mempunyai kesan sampingan yang berbahaya seperti kerosakan hati atau buah pinggang anda. Anda boleh mendapatkan sedikit kelegaan serta-merta dan ini tetapi kesan jangka panjang daripada terus menggunakan ubat-ubatan ini boleh mengakibatkan kemusnahan kepada badan anda.

Doktor hari ini masih diperlukan, jangan salah faham, kerana ada tulang yang patah untuk menetapkan, pembedahan yang diperlukan pada masa-masa, terutamanya, sebagai contoh dengan kemalangan di mana anggota badan mungkin perlu disambung, dan juga untuk membantu wanita melahirkan bayi di kali.

Selain daripada dalam keadaan ini saya akan memilih ubat kesihatan semula jadi untuk membantu badan saya memulihkan diri sendiri dengan apa yang alam semula jadi telah menyediakan bagi kita untuk mencapai ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar