Pengenalan kepada Darah Elektrik

Pengenalan kepada Darah Elektrik

Bekalan elektrik darah adalah proses menggunakan alat elektronik untuk memohon mikro arus ke dalam aliran darah daripada subjek.

Proses ini pertama kali seketika diterbitkan pada tahun 1991 dalam Berita Sains dan Umur Panjang majalah. Semua menunjuk ke satu penemuan oleh penyelidik William Lyman dan Steven Kaali di Albert Einstein College Perubatan di New York City. Maklumat itu telah lanjut digariskan dalam paten kolektif untuk proses dalam US Patent # 588783. paten ini bertajuk: Seli Dibekalkan Kaedah elektronik konduktif Semasa dan Sistem Rawatan Darah dan / atau cecair badan dengan Angkatan elektrik, ia telah difailkan pada 16 November 1990.

Paten itu menggambarkan potensi kegunaan apa-apa kaedah, di mana konsep dulu adalah untuk pembersihan bank darah yang tercemar. Kajian ini membuktikan bahawa penggunaan mikro-arus pada tahap 50 hingga 100 ua (mikroampere) terus ke dalam darah atau cecair badan dengan selamat dan berkesan dineutralkan semua yang berbahaya dan patogen mencemarkan bentuk kehidupan mikrob, tidak terhad hanya kepada virus tetapi juga melaksanakan bakteria, kulat, dan organisma parasit.

Dengan penemuan sedemikian, anda mungkin tertanya-tanya mengapa anda mungkin tidak belajar kaedah ini lebih awal. Terima sepenuhnya ada satu orang yang merasa perlu untuk terus mengembangkan penemuan ini.

Dr. Robert C. Beck D.Sc. adalah seorang ahli fizik terkemuka yang ditubuhkan kerjaya yang sangat baik dalam berurusan dengan elektronik dan teknologi kedua-dua untuk syarikat-syarikat swasta dan kerajaan Amerika dan meningkat dengan memperkenalkan banyak kemajuan teknologi dalam bidang kerja. Dia belajar daripada penemuan penyelidikan dan memutuskan untuk membawa perkara itu ke dalam tangan sendiri dan untuk ini kita perlu berterima kasih kepada beliau.

Dengan latar belakang yang luas beliau elektronik dan lebih dua tahun daripada diri ujian dan percubaan Dr. Beck dikeluarkan beliau penyelidikan dan maklumat rakan sebaya disahkan pada mewujudkan jenis sendiri peranti elektrik darah, dan membantu orang lain membina mereka sendiri. Konsep awal beliau dan skema adalah lebih rumit dan lebih sukar untuk meletakkan bersama-sama berbanding dengan versi selepas itu disemak semula, kedua-duanya boleh didapati dalam nota kuliah beliau dicetak bertajuk "Ambil Kembali Power Anda!".

Sebagai alternatif kepada membina anda sendiri, yang mempunyai potensi untuk membuat pengguna yang berminat benci cuba kaedah ini terdapat peruncit beberapa pada persembahan web unit elektrik darah untuk dijual dan sering termasuk aksesori tambahan yang diperlukan untuk permohonan.

Syukurlah internet adalah medium memberi sokongan pada masa ini untuk pelbagai alternatif dan kaedah kesihatan memulihkan berkesan. Satu carian biasa melalui laman arus perdana mendedahkan jumlah yang baik maklumat dan terperinci ke atas keputusan mata pelajaran, dan pengalaman pengguna dengan bekalan elektrik darah. Seperti mana-mana pilihan yang berpotensi untuk menjaga diri sendiri, pastikan anda melakukan bahagian anda kepada penyelidikan subjek ini, bukti yang menyokong, dan jawapan kepada mana-mana soalan yang anda mungkin ada.

Paduan kesan meningkatkan imun menggunakan terapi ini menjadikannya nombor satu calon untuk sesiapa sahaja yang serius tentang membuat keputusan yang sangat positif ke atas sistem peredaran darah. Terdapat pelbagai konsep faham tentang elektrik darah dan faedah potensinya, kegunaan dan garis panduan, serta proses permohonan itu sendiri.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Dr. Beck, Protokol Beck dan darah Bekalan Elektrik (juga rajah dan bantuan dalam membina anda sendiri pada papan tempat memotong roti pateri) sila layari melepaskan Health laman web.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar