Batu hempedu Pembuangan Asli - Cara semula jadi untuk menghilangkan batu karang Sebelum Pembedahan

Batu hempedu Pembuangan Asli - Cara semula jadi untuk menghilangkan batu karang Sebelum Pembedahan

Yang semula jadi rawatan penyingkiran batu hempedu adalah cara yang baik untuk menghilangkan batu karang sebelum pembedahan. Malangnya, ramai orang mengeluarkan organ mereka, pundi hempedu, sebelum mereka memikirkan cuba ubat semula jadi.

Jika anda masih mempunyai pundi hempedu anda, anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk mencuba ubat semulajadi sebelum menghabiskan ribuan dolar untuk pembedahan. Jelas sekali, menyimpan wang anda adalah penting tetapi anda juga boleh menyimpan organ anda.

Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa tips percuma untuk menghilangkan batu karang tetapi saya juga akan memberitahu anda mengapa anda perlu pundi hempedu anda.

Menghilangkan batu karang ... Tidak Pundi hempedu anda

Batu karang adalah deposit kolesterol yang berada di dalam pundi hempedu anda. Terdapat banyak cara anda tanpa rasa sakit boleh lulus ketulan kolesterol tetapi doktor anda tidak akan memberitahu anda bahawa. Oleh kerana lebih setengah juta rakyat Amerika yang mengeluarkan pundi hempedu mereka setiap tahun, ia telah menjadi sangat perniagaan untuk hospital.

Tetapi pembedahan ini boleh membawa bencana untuk pesakit. Kerana membuang pundi hempedu anda meletakkan anda pada risiko yang lebih tinggi kolon dan usus kanser. Ini adalah disebabkan oleh hempedu menitis berterusan yang pernah ditangkap oleh pundi hempedu hilang anda.

Terdapat pilihan yang lebih baik daripada pembedahan ... rawatan penyingkiran batu hempedu semulajadi.

Menghilangkan batu karang semulajadi

Ada 3 perkara yang anda perlu untuk membersihkan untuk lulus batu karang anda. Anda akan perlu untuk mengepam dan membersihkan usus, hati dan pundi hempedu. Mujurlah, banyak remedi yang sama akan mengepam ketiga-tiganya.

Berikut adalah beberapa garis panduan untuk curahan organ-organ ini dan batu karang anda.

Anda perlu bermula dengan minum air yang banyak. Kerana badan anda perlu menghapuskan kira-kira 2.5 liter air setiap hari, anda perlu untuk mendapatkan air ini kembali dengan minum sekurang-kurangnya 2.5 liter air setiap hari. Kebanyakan orang yang kekurangan air dan tidak tahu ia. Anda harus berusaha untuk sentiasa mempunyai air kencing yang jelas.

Diet anda juga penting untuk menjaga hati dan usus dibersihkan. Anda boleh melakukan ini dengan makan diet makanan kebanyakannya mentah dan keseluruhan. Anda harus menjauhkan diri dari makanan yang telah dimasak atau diproses. Makan makanan sahaja yang semula jadi seperti sayur-sayuran, buah-buahan, kacang dan kekacang. Anda boleh melakukan ini untuk beberapa hari dan mengalami pembersihan itu.

Mengelakkan makanan tertentu juga penting. Kerana batu karang biasanya terdiri kolesterol ia hanya masuk akal yang sempurna untuk mengelakkan makanan berlemak tinggi dan makanan kolesterol yang kaya.

Akhir sekali, satu lagi tip adalah untuk menambah vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik). Vitamin ini membantu untuk menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya yang juga merupakan penting batu hempedu semula jadi penyingkiran hujung.

Lulus Them oleh Esok

Anda boleh lulus batu karang anda dengan esok dengan menghilangkan batu karang Remedy Laporan yang 100% dijamin untuk bekerja. Belajar mengenai ini laporan doktor-diluluskan dan ubat dikaji dan memuat turun hari ini. Kami berjanji penawar esok!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar